סמנ/י את הניוזלטרים שהנך מעוניינ/ת לקבל ולחצ/י על הלחצן
מגה מוטור - דבר המערכת
השבוע במגה צעצוע: האייפון שלכם יכול להפוך גם לכלבלב שלכם, נורות מיוחדות מגנטיות לתיקון המחשב הביתי, ספל מיוחד בצורת סל מחזור ומנורה ללא נורה. על כל אלו ועוד השבוע בניוזלטר. קריאה נעימה!
 
נורות מגנטיות
המחשב הביתי שלנו נח לו בדרך כלל על הרצפה מתחת לשולחן העבודה שלנו, שם הוא צובר אבק בנחת, בדרך כלל בחושך. אבל כאשר אנחנו צריכים לבדוק תקלה כלשהי שמפריעה לו, צריכים להביא פנס ולמצוא מקום להניח אותו כדי שיאיר את המחשב.



הנוריות המגנטיות הקטנות האלו נועדו לפתור את הבעיה. הן בנויות באורך של 2 ס"מ וקוטר של 1 ס"מ, עשויות מאלומיניום, נצמדות לשלדת המחשב וניתן לכוון אותן לכיוון הרצוי. סיבוב קטן בחלק הפלסטי ידליק אותן וישפוך אור על התקלה במחשב. לפרטים נוספים.
 
ארגונית משעם
מוצרים רבים כבר נוצרו מחומר השעם, שמקורו בעצי אלון: פקקים לבקבוקים, כיסויי מגן לאייפד ואפילו נעליים. עכשיו נוסף להם מוצר חדש: ארגונית לכלי המשרד שגודלה, כ-12 ס"מ, ובדרך כלל גם צבעה, מתאימים לשולחן.



הארגונית משעם עמידה במים, והיא כוללת מקום לדפים ולמחברות, לפתקים ורשימות וכמובן גם מקום לעטים, לעפרונות, למספריים, לסרגל ולקשקושים אחרים הפזורים על השולחן. השעם הוא חומר אורגני ידידותי לסביבה, וקל לנייד אותו ממקום למקום. מחיר הארגונית 24.99 דולר. לפרטים נוספים הקליקו כאן.
 
צבת לירקות בגריל
פשוט ומקל על החיים: כאשר אתם ממנגלים, בוודאי נתקלים לא אחת בבקשות מהסובבים לצלות ירקות כגון שעועית ירוקה, אספרגוס ושאר ירקות. נכון שקל להניח את המזון על המנגל, אבל להוציא אותו מוכן קצת יותר קשה.



בשביל זה הומצא המכשיר הזה, שמאפשר להניח את כל הירקות יחד על המנגל ולהוציא אותם בקלות שהם מוכנים. הצבת המיוחדת עשויה מפלדת אל חלד ועולה 15 דולר. זכרו רק שאין להוציא אותה מהאש בידיים חשופות. בתיאבון. לפרטים נוספים לחצו כאן.
 
ספל בצורת סל מיחזור
עם התגברות המודעות לחשיבות המִיחזור, נראה כי סלי מיחזור נמצאים בכל מקום. עכשיו הם נמצאים גם בקפה הבוקר שלנו. הספל המגניב הזה בנוי בצורה של סל מיחזור, כדי שכולם יידעו שאתם שומרים על איכות הסביבה.


הספל עשוי מקרמיקה וצבוע בכחול עם לוגו "We Recycle" מוטבע עליו. הוא בנוי בנפח של 0.34 ליטר ומתאים למשקאות חמים או קרים. אפשר לשטוף אותו במדיח הכלים. המחיר 11.95 דולר.
 
בקבוק שתייה לכלב

הקיץ כבר כאן, וגם לחיות המחמד שלנו חם. לאלה מכם שבבעלותם כלב פעלתן, שלא מבחין בין קיץ לחורף ואוהב להוציא אנרגיה כל הזמן, מצאנו את הבקבוק הזה.



הוא עשוי מפלדת אל חלד ומכיל 0.75 ליטר מים, ואתם יכולים לקחת אותו אתכם כשאתם מוציאים את חיית המחמד לטיול היומי שלה. צריך רק להוציא את הפקק ולהפוך את הבקבוק. ברגע שהכלב ילקק את הגלגלת המיוחדת המותקנת בפקק, המים ייצאו החוצה. טיול נעים. לרכישה לחצו כאן.

 
זה לא גיבור על - זו צנצנת
הנה משהו מעורר השראה: צנצנת בצורת גיבור העל "The-Hulk". אפשר לאחסן בה עוגיות, חטיפים וכל דבר אחר שעולה על רוחכם. הצנצנת בגובה 15 ס"מ, עשויה מקרמיקה, ונראית בדיוק כמו פסלון של גיבור-העל מהסרט. הפרטים צוירו בעבודת יד.

כאשר מרימים את פלג הגוף העליון מתגלה החלל לאחסון התכולה, החל בעוגיות וכלה בקפה או סוכר. כשסוגרים אותה היא יכולה לשמש פריט נוסף במטבח. עכשיו אתם יכולים לדמיין שהעוגיות בצנצנת הזאת יתנו גם לכם כוחות על. המחיר 54.95 דולר.
 
מנורה ללא נורה
המנורה המיוחדת הזאת, שהומצאה על ידי המעצב פיטר סטאטיס בשיתוף עם מפעלי תאורה, יוצרת אור ללא שימוש בנורה רגילה. במקום נורה נעשה שימוש בהצללה שנוצרת באמצעות שני טרפזים מקבילים זה לזה. את האור יוצרים המשטחים הפנימיים של הטרפזים, שהמשטח החיצוני שלהם צבוע כולו בשחור. ניתן להסביר את הפלא באמצעות טכנולוגיית OLED, שהיא בעצם דיודה פולטת אור שעשויה מחומר אורגני, והיא זאת שמספקת את מקור האור.



איכותו ואחידותו של אור המנורה מתאפשרות בזכות מוליכי גלים אופטיים, שיש כמעט בכל מכשיר מלבני או עגול, והם מוליכים את האור הנראה לעין. הסבר זה עדיין לא מבהיר את העניין לגמרי, אבל זה עובד. אם הבנתם וגם אם לא, המכשיר אמור לצאת למכירה לקראת סוף השנה, והוא יעלה 400 דולר בערך.
 
כלבלב סמארטפון
ידוע שהכלב הוא ידידו הטוב ביותר של האדם, אולם בשנים האחרונות נוסף לאדם עוד ידיד טוב - הסמארטפון. אין פלא אפוא שעכשיו כבר יש שילוב של שניהם: מעצב צעצועים יפני המציא את ה-SmartPet- רובוט מפלסטיק בצורה של כלבלב ללא פנים. הסמארטפון שלכם מורכב על הרובוט, ובאמצעות אפליקציה מיוחדת הופך להיות הפנים של הכלבלב הרובוטי החדש.

אפליקציית הכלבלב מאפשרת לו לשבת, לקום, לקשקש בזנב ואפילו לענות במחוות לקול בעליו באמצעות יותר ממאה הבעות פרצוף שונות. אפשר לקנות לו אביזרים שונים, וכמסורת הטאמגוצ'י המיתולוגי, לטפל בו, להאכיל אותו ולתת לו זריקות וחיסונים באמצעות תפריט מיוחד הנמצא באפליקציה. הכלבלב הקטן מופעל באמצעות שלוש סוללות ויעלה לכם בסביבות 100 דולר. ניתן לצפות בווידיאו ולהתרשם בלחיצה כאן.
 
 
לחצ/י כאן להעברת ידיעות, בקשות וכן להוסיף מנוי או לבטלו.