סמנ/י את הניוזלטרים שהנך מעוניינ/ת לקבל ולחצ/י על הלחצן
מגה מוטור - דבר המערכת
השבוע במגה Boss: ב.מ.וו משיקה את רכבי סדרה 3 בישראל, פיג'ו 508 נבחרה למכונית הטובה ביותר על ידי עשרות אלפי לקוחות, הצצה למכונית אסטון מרטין AM310 החדשה, פרארי מתגייסת לעזרת משפחות הנפגעים ברעידת האדמה. על כל זאת ועוד בניוזלטר החדש. קריאה נעימה!
 
השקה: פולקסווגן CC בישראל
חטיבת פולקסווגן, מבית צ'מפיון מוטורס, משיקה בישראל את הגרסה המשודרגת של דגם הקופה, פולקסווגן CC החדשה. פולקסווגן CC החדשה מציעה בין היתר מערכות בטיחות ונוחות משודרגות, ועיצוב עדכני יוקרתי עם חזית המוכרת מספינת הדגל של החברה - הפייטון. מוצעות שתי גרסאות של 1.8 ו-2.0 ליטר, כל גרסה ברמת אבזור שונה. ה־CC החדשה מצוידת במערכות בטיחות מתקדמות, המגיעות בחלקן כסטנדרט, לדוגמה: מערכת להתראת עייפות ומערכת בולמי זעזועים אדפטיבית המאפשרת לכוון את רמת שיכוך הזעזועים. בנוסף ניתן למצוא בשתי הגרסאות את כל מערכות הבטיחות המוכרות, כגון ה-ESP וה-EDL לשיפור השליטה על הרכב, TCS ו-ABS.



גם חובבי הנוחות יוכלו ליהנות משלל פינוקים, כמו כיסאות ספורט קדמיים, מושב נהג מתכוונן חשמלי, תאורת חנייה אוטומטית, הגה כוח עם קשיחות שמשתנה בהתאם למהירות, מערכת בקרת אקלים מפוצלת לנהג ולנוסע הקדמי ופתחי מיזוג מאחור. בישראל תשווק פולקסווגן CC עם שתי יחידות הנעה. גרסת 1.8 TSI בהספק של 160 כ"ס, ומומנט מירבי של 25.4 קג"מ עם תיבה בעלת 7 הילוכים. הגרסה הבכירה של ה-CC מציעה מנוע 2.0 TSI בהספק של 210 כ"ס ומומנט מרבי של 28.5 קג"מ. מחיר ה-CC נשאר ללא שינוי, החל ב-249,900 שקל לגרסת ה-1.8 TSI, ועד 298,900 שקל לגרסת ה-2.0 TSI.
 
אסטון מרטין AM310
מכונית אסטון מרטין לא צריכה להתאמץ יותר מדי כדי להלהיב אותנו, לכן כאשר נחשף מיצג מדגמי של הרכב החדש AM310 בתחרות המכוניות האלגנטיות באיטליה, התחלנו לברר מה מצפה לנו בקרוב. מאז שהושקה המכונית One-77 בשנת 98, מכוניות אסטון מרטין מעלות תמיד אסוציאציות למכונית פרמיום מפנקת. מכוניות אלה הן הדבר הקרוב ביותר למכונית מושלמת מבחינה חיצונית ועם נתונים מכניים לא רעים.



בינתיים אין פרסומים מפורטים לגבי החלק המכני של המכונית החדשה, אך השמועה אומרת שהיא תצויד במנוע V12 בנפח 6 ליטר שמניע את מכוניות האסטון מרטין החזקות ביותר. המכונית תוצג בתחרות המכוניות האלגנטיות באתר חוף פאב'ל בקליפורניה במהלך 2013, ואז יחשפו כל הפרטים על הרכב. אנחנו בקושי מתאפקים ומבטיחים לעדכן.
 
90 מכוניות נמכרו בהשקת ב.מ.וו סדרה 3
גיל אגמון מנכ"ל דלק מוטורס, שחר שמש משנה למנכ"ל דלק מוטורס וברק כהן מנהל מותג ב.מ.וו ומיני, אירחו את הנהלת ב.מ.וו העולמית בהשקה ל-ב.מ.וו סדרה 3 החדשה בישראל. לדברי ברק כהן, 90 מכוניות ב.מ.וו נמכרו במהלך אירוע ההשקה.


         מימין נאדין, שחר, ויינס, אלמירה וברק כהן. צילום: רונן טופלברג

מתוך 90 המכוניות נמכרו: 65 מכוניות ב.מ.וו מדגם 320 במחיר של החל ב-255 אלף ₪, 20 מכוניות מדגם 328 במחיר של החל מ-292 אלף ₪ ו-5 מכוניות מהדגם המפואר 335 במחיר של החל מ-375 אלף ₪. בין האורחים והמוזמנים בכירי הנהלת ב.מ.וו העולמית: ויינס רזמן מנכ"ל יבוא אפריקה, קריביים ומזרח אירופה, נאדין הולצאפל מנהלת שיווק אזורית ואלמירה קרמר מנהלת עסקית אזורית, ומודי כידון בעלים ומנכ"ל גיתם.
 
מגה הדוניזם: בית על הקו החוף
אומרים שענף הנדל"ן בארצות הברית נמצא בשפל, אבל אחרי שראינו את הבית הזה ואת המחיר שעליו אנחנו כבר לא כל כך בטוחים. בכל הקשור לנדל"ן השמיים הם הגבול, במיוחד שהבית נמצא באמצע אגם, באי מרסר שנמצא במדינת וושינגטון בארצות הברית. אם אתם אוהבים שקט שלווה עם המון שטחים מוריקים, עצי ענק מטילי צל ומרווח מחיה גדול - הבית הזה בשבילכם. זאת כמובן כל עוד יש לכם 6,280,000 $ עודפים בחשבון הבנק.



תמורת הסכום הסמלי הזה תוכלו ליהנות מכ-500 מ"ר של פינוקים בעיצוב קפדני מרהיב ביופיו. הבית מכיל 4 חדרי שינה ו-4 חדרי אמבטיה מאובזרים, ובחדר המגורים תוכלו להרים את הראש כדי להביט לעבר התקרה שמגיעה לגובה של 10 מטר. בין שאר הפינוקים תוכלו למצוא שיכשוכית (ג'קוזי), פינה לברביקיו, וכמובן בריכה בגודל של 15 מטר. הבית עצמו מוקף גנים מושקעים וזרמי מים ומעיינות. אם ברצונכם לבחון את הבית לפני רכישה לחצו כאן.
 
פיג'ו 508 נבחרה כמכונית הטובה ביותר
פיג'ו 508, מכונית המנהלים של החברה, נבחרה באירופה למכונית הטובה ביותר מבין 44 מותגים שונים, כך עולה מסקר שערכה חברת אוויס. במסגרת הסקר, שנערך בקרב למעלה מ-40 אלף לקוחותיה של החברה, צוינו שלושה קריטריונים לבחירת המכונית: נוחות, הנאה מנהיגה ועיצוב. ה-508 שהושקה בפברואר 2011, מובילה את קטגוריית הסדאן באירופה בכלל ובצרפת בפרט. במקביל, מחזקת פיג'ו העולמית את הקטגוריה עם ה-RXH-508 בעלת ההנעה ההיברידית הכפולה וצריכת דלק של 23.8 ק"מ לליטר.



תשומת לב מיוחדת נתנו מתכנני פיג'ו לעיצוב אווירודינמי אופטימלי, שמעניק ל-508 ביצועים סביבתיים מצוינים, ומקדמי חיכוך מהטובים בקטגוריה. המכונית החדשה מצטיינת גם במרווח פנימי מרשים, מלפנים ומאחור: הרוחב הפנימי הקדמי הוא 1.50 מ', והרוחב הפנימי האחורי 1.45 מ'. המרווח הפנימי של ה-508 מאפשר גם למבוגרים גבוהים היושבים מאחור, ליהנות מנוחות יוצאת דופן גם בנסיעות ארוכות וממרווח גדול בין ברכיהם למושבים הקדמיים. פיג'ו 508 הושקה לפני כשנה בישראל ועד היום רשמה כ-1,000 מסירות.
 
מגה פיננסי: ב.מ.וו פותחת חנות דגל בפאריז
כחלק מהשינויים השיווקים המתרחשים בחברת ב.מ.וו החליטה החברה על פתיחת חנויות ואולמות תצוגה ברחבי העולם. לאחרונה פתחה החברה חנות חדשה המתפרשת על פני 800 מ"ר, הנמצאת בשדרות ג'ורג החמישי - אחד הרחובות היוקרתיים בפאריז. החנות מדגישה את מעמדה של ב.מ.וו כמותג פרימיום, והיא מעוצבת כאולם תצוגה.



בין השאר ניתן למצוא בחנות, בין קירותיה הלבנים ומסכי הענק המציגים את הדגמים של ב.מ.וו, מכוניות ספורט וסוגים נוספים של רכבים. כמו כן ניתן למצוא בחנות הנוצצת צוות מומחים, שמטרתם לסייע לקונים להגיע לביצועים אופטימליים ברכב החדש. סניף דגל זה בפאריז מציין, כאמור, את תחילת השקתן של חנויות דומות של חברת ב.מ.וו ברחבי העולם.
 
פרארי במכירה פומבית
מותג היוקרה האיטלקי פרארי הודיע באופן רשמי על מכירה פומבית בינלאומית, על מנת לעודד גיוס תרומות למשפחות הרבות שנפגעו ברעידות האדמה הפוקדות את צפון איטליה מ-20 במאי 2012. בנוסף לכל הפריטים המיוחדים והנדירים כמו קסדות, שעונים ומזכרות מיוחדות, שניתן לקנות במכירה הפומבית לגיוס תרומות שמתבצעת ברשת האינטרנט, חברת פרארי הודיע כי תוציא למכירה את מכונית הספורט מדגם 599XX הכוללת את הטכנולוגיה החדשנית ביותר של פרארי.



בעקבות מכירת רכב האספנות פרארי GTO250 משנת 1962 במחיר הבלתי נתפס של 35 מיליון דולר, והעובדה שרכבי פרארי ידועים כרכבים המשתלמים ביותר מבחינה כלכלית להשקעה, ה-599XX צפויה לגייס תרומות בסכום אסטרונומי של 1.6 מיליון דולר. אספני רכבים וחובבים מושבעים של המותג פרארי כבר יצרו קשר עם החברה כדי לבצע את תרומתם הנדיבה.
 
מגה צעצוע: לוח השש-בש היקר בעולם
המעצב הבריטי ג'פרי פרקר מייצר את המשחקים והמתנות היקרות ביותר בעולם, מראשית דרכו ב-1958, העולם ראה כמה וכמה מהיצירות המיוחדות של המעצב שנמכרו בסכומים אסטרונומיים בחנויות היקרות בעולם. בין היצירות המפורסמות ביותר שלו ניתן למצוא שולחן משחקים מפואר הכולל 33 סוגים שונים של משחקים, וערכת פוקר במחיר מופקע של 7.5 מיליון דולר. כעת הוא מוציא את לוח שש-בש המהודר שלפניכם במחיר של 387,890 דולר.



למרות שהמעצב בונה באופן כללי לוחות שש-בש גם למקצוענים וגם לחובבים, הלוח שלפניכם הוא לא בדיוק משחק הפנאי שתוכלו לקחת אתכם לפיקניק ביום העצמאות, אלא אם כן יש לכם כמה שומרים צמודים שישמרו עליכם ועל לוח המשחק. המזוודה והלוח עשויים מעור תנין משובח, חיילי המשחק בנויים זהב 18 קראט וכל אחד מהם משובץ קראט יהלומים. כמובן שגם הקוביות עשויות מאותו זהב, כאשר המספרים עליהם גם משובצים יהלומים. מיועד לאנשים שלוקחים את המשחק ברצינות. המהדורה מוגבלת וניתנת להשגה באתר Gift Vault.
 
 
לחצ/י כאן להעברת ידיעות, בקשות וכן להוסיף מנוי או לבטלו.