מבחנים טרום עונה לאופנועני הונדה |
משפחת רוכבי אופנועי הונדה לקחה חלק ביום הערכה לרוכבי האופנועים, שהתקיים במכון האנגלי לספורט, הארגון שמאחורי קבוצות ספורטאים רבות של בריטניה, שזכו להצלחות ניכרות באולימפיאדת הקיץ האחרונה, שנערכה בלונדון לפני 16 חודשים. בין המשתתפים במבדקים היו לאון האסלאם כוכב תחרויות פאטא הונדה סופרבייק ורוכבי סופר ספורט עולמיים כמו לורנצו זאנטי ומיכאל ון דור מארק. מבין רוכבי הכביש הגיעה קבוצה בראשותו של ג'ון מקגינס, מנצח 20 תחרויות ב-TT של האייל אוף מאן, ועמיתו החדש לקבוצה קונור קמינס.

ממשתתפי אליפות העולם במירוצי סיבולת הגיעו פרד פוראיי, ג'וליין דה קוסטה וסבסטיאן גימברט. מקבוצת אליפות העולם של הונדה מוטור קרוס השתתפו ייבגני בורבישב ומאקס נגל. הרוכבים לקחו חלק במבחנים פיזיולוגיים ומבחנים איזומטריים, מבחני כוח, הערכת כושר וניתוח יכולת ובנוסף לכך השתתפו בסמינר על הרגלי שינה והתייחסות לג'ט לאג ביחס לביצועים ספורטיביים. הנתונים שנאספו מכל אחד מהרוכבים ינותחו וישמשו כבסיס לתוכנית האימונים שלהם לעונת 2014.
|
|
עופר אבניר משווקת את הוספה 946 |
מותג וספה וקבוצת עופר אבניר גאים להציג את הוספה 946, יצירת האומנות הדו גלגלית, במהדורה ממוספרת מיוחדת, מבית פיאג'ו, אשר עשויה כולה בעבודת יד. מותגי רכב רבים משחזרים בשנים האחרונות דגמים קלאסיים שזכו, בתקופתם, להצלחה רבה והפכו לסמלים תרבותיים של דורות שלמים. עכשיו, וספה מציגה את הוספה (צרעה) 946. מהדורה ממוספרת שמרכזת יותר מ-60 שנות מורשת וספאית. פרויקט הוספה 946 נולד לפני מספר שנים במשרדי תאגיד פיאג'ו במילאנו, כמחווה ל-60 שנות היסטוריה מודרנית של הוספה. אך לא ראה אור עד השנה, שבה הגיע מותג וספה לשיא מכירות בעולם עם גידול של 21 אחוזים.

מעצבי הוספה 946 ביקשו לשלב אלמנטים עיצוביים הלקוחים מכל דגמי הוספה אשר יצרו לאורך השנים, ולהטמיע אלמנטים עתידניים, בהתאם לתפיסת העולם העיצובית של מותג וספה בשנים הקרובות. לוספה 946 מאפיינים טכנולוגיים מתקדמים כדוגמת מחשב המנוע חדיש, מערכת ABS ובקרת משקל לסחיבה. מאפיינים אלה מצטרפים למנוע 3V, מהמתקדמים ביותר בעולם מבחינת ביצועים, שימושיות וחיסכון, זאת בזכות הקטנת החיכוך בין חלקי המתכת. מחיר הוספה 946 יעמוד על 49,946 שקל על הכביש.
|
|
וולנטינו רוסי מתלבט |
וולנטינו רוסי, אחד מרוכבי האופנועים הגדולים של כל הזמנים, יחליט על עתידו רק אחרי שישה המירוצים הראשונים של עונת 2014. רוסי, 7 פעמים אלוף העולם במוטו ג'י.פי הושם בצל בשנה האחרונה ע"י עמיתו לקבוצת ימאהה, חורחה לורנצו, שסיים את העונה כסגן אלוף העולם.

רוסי אמנם ניצח מירוץ אחד, אולם בשאר המירוצים לא התקרב אפילו להשיג ניצחון. רוסי חזר בשנה שעברה לקבוצת ימאהה, אחרי שנה מאכזבת בשורות דוקאטי. לאחרונה הדיח רוסי את מנהל צוות המכונאים הוותיק שלו, ג'רי בורגס והציב לעצמו לוח זמנים לראות האם הוא עדיין בכושר המתאים למירוצי מוטו ג'י.פי.
|
|
טריומף עברה מרווח להפסד |
טריומף, יצרן האופנועים הבריטי, פרסם לאחרונה את דו"חותיו הכספיים. החברה דיווחה על הפסד תפעולי של 100 אלף ליש"ט לשנת הכספים שהסתיימה ב-30 ביוני 2013, לעומת רווח של 15.7 מיליון ליש"ט בשנת הכספים הקודמת. המחזור של הקבוצה גדל בכ-26 מיליון ליש"ט לכ-369 מיליון ליש"ט ומספר היחידות שהיא מכרה גדל ב-3,000 ל-52,000 אופנועים.

החברה דיווחה שבגלל השקעות מתוכננות מחוץ לבריטניה ותנודות של שערי מטבע, היא עברה מרווח להפסד. לדברי הקבוצה היא גם נפגעה מהמצב הכלכלי באירופה וביחוד בספרד ובצרפת. מכירות טובות הקבוצה רשמה בשווקים של בריטניה, ארה"ב וברזיל. החברה גם ממשיכה להשקיע סכומים גבוהים במחקר ופיתוח ובפיתוח מוצרים. ב-2012 הושקעו בתחום זה 24 מיליון ליש"ט וב-2013 החברה הגדילה את השקעתה ל-25.3 מיליון ליש"ט.
|
|
אופנוע חדש, הסקת' 24 |
יצרן אופנועים חדש מופיע בשוק הבריטי וקוראים לו הסקת' מוטורסייקלס. החברה תתחיל לשווק את הדגם הראשון שלה בפברואר 2014 והוא ישווק ב-24 יחידות בלבד. הדגם הזה ייקרא, כראוי, הסקת' 24 והוא יצויד במנוע V6, עם זווית של 56 מעלות בין חלקי ה-V, בנפח 1,950 סמ"ק והספק של 120 כ"ס.

"עם השראה מהשורשים המרשימים של קבוצת הסקת' בפורמולה 1, הסקת' 24 משתמש במספר של מכונית הפורמולה 1 של ג'יימס האנט כבסיס לעיצוב האופנוע." מסרה החברה בהודעה לעיתונות. לדברי פול סלימאן, שלאחרונה רכש את הבעלות על החברה, עיצוב האופנוע מבוסס על מנוע V טוין גדול ושרירי שהוא ליבו הפועם של האופנוע. לאופנוע מיכל דלק בנפח 22.7 ל' הממוקם מתחת למנוע. המתלה הוא מתוצרת אולינס השוודית, הבלמים יוצרו ע"י ברינגר וחברת בי.אס.טי יצרה את גלגלי האופנוע מסיבי פחמן.
|
|
ז'קט רכיבה מושלם |
אלפיינסטארס, יצרן ידוע של מוצרי לבוש לרוכבי אופנועים, מציעה את הז'קט SP, העשוי עור בעובי 1.3 מ"מ ומצויד גם במגני מרפקים. בנוסף, לז'קט זה מבנה אקורדיון בצדדים. הגזרה של הז'קט היא מרשימה ומתאימה לסגנונות רכיבה שונים.
 יכולת התנועה עם הז'קט היא מצוינת וללא מגבלות, בעוד ריפוד הרשת הפנימית עם פאנלים שנמתחים, פועל בתיאום עם שטחי החוץ שנמתחים ומתלבש היטב על הגוף של כל רוכב. ההגנה מבוצעת באמצעות מגני ביו ארמור המגנים על המרפקים והכתפיים. באזור החזה הז'קט מרופד בקצף מיוחד. חיבור פנימי מיוחד מאפשר את הצמדת הז'קט למכנסי הרוכב. מחיר: 199 ליש"ט.
|
|
כיסוי גשם מוטו ג'י.פי |
הנה לפניכם הזדמנות להגן על האופנוע שלכם באמצעות מגן מיוחד הנושא את החותם הרשמי של המוטו ג'י.פי. זה כיסוי נגד גשם העשוי מניילון 210D ויש לו פנימית להגנה מרטיבות ולחות, כולל חלק עם התנגדות לחום.
 את הכיסוי ניתן להתקין מתחת לרצועת המושב באמצעות אבזם שננעל במהירות. הכיסוי מגיע בתוך תיק אכסון מיוחד ונושא את הלוגו של מוטו ג'י.פי. מחיר: 39.99 ליש"ט.
|
|
הונדה משווקת בניגריה את ה-CG110 |
הונדה מנפקצ'רינג (ניגריה) חברה בת לייצור ומכירות אופנועים של הונדה אופנועים, הציגה את דגם האופנוע החדש CG110 שנמכר מהחודש בניגריה. זהו דגם חדש בקטגוריית ה-110 סמ"ק שפותח בהתבסס על מרדף מקיף אחרי צריכת דלק נמוכה, אורך חיים והתאמה לצרכים השונים של הלקוחות השונים ובייחוד לתנאי הכבישים בניגריה.

הונדה מינפה את היכולות של הרשת העולמית של אופנועי הונדה כדי לייצר את הדגם הזה גם במטרה להשיג מחיר סביר, שיעמוד הפעם על 100 אלף נאירה, המטבע הניגרי, שהם כ-65 אלף ין יפני או כ-6,500 דולר. בנוסף לדגם זה הונדה החלה לשווק שתי גרסאות של אופנוע מדגם אייס, שתיהן עם מנועי 125 סמ"ק. גירסה אחת תקרא אייס CB125 והשניה תקרא אייס CB125-D.
|
|
|
|