סמנ/י את הניוזלטרים שהנך מעוניינ/ת לקבל ולחצ/י על הלחצן
דבר המערכת
במגה צעצוע החדש נספר לכם איך להקל בעזרת מכשיר פשוט על כאבי גב, על מזלגות לצלייה על אש פתוחה ועל מצלמה פנורמית לאופניים. וגם: כיסוי חסין מים לרהיטי גן וספל דמוי עדשת מצלמה. על ידיעות אלה ואחרות בניוזלטר החדש. קריאה נעימה!
 
לשחק בביליארד ולחשוב על קלפים
כדורי הביליארד שלפניכם מקושטים כקלפים, ומאפשרים לשחק עד עשרה משחקי קלפים על שולחן הביליארד. גודל הכדורים סטנדרטי, וספר ההדרכה המצורף אליהם כולל את חוקי המשחקים ופרטים לגבי כל משחק, כולל ראמי, זברה, 21, פוקר ועוד. הכדורים עשויים מאקרליק ומצופים בפולימר שקוף קשיח. ניתן לשאתם בתיבת אקריליק. המחיר: 79 דולר.

 
 
מצלמה פנורמית לאופניים
הרכיבה באופניים בכבישים אינה משימה פשוטה עבור רוכבי האופניים, שנהגי הרכב הממהרים מתייחסים אליהם למעשה כאל מטרד סביבתי. כל סוג של טכנולוגיה המקלה על חייהם בכביש מתקבלת אפוא בברכה.


המצלמה הפנורמית המורכבת על כידון האופניים שלפניכם, מאפשרת לרוכב לראות מה מתרחש מאחוריו, כך שבו בזמן הוא יכול להתרכז במתרחש לפניו ומצדדיו. המצלמה מחוברת באמצעות כבל למסך TFT, המתאים עצמו לכל מסגרת גיאומטרית, והסוללה במוניטור יכולה לספק 10 שעות נסיעה לאחר שעתיים הטענה. המצלמה והמסך חסיני מים, כך שאפשר להשתמש בהם גם בנסיעה. המחיר 179 דולר.
 
איך להקל על כאבי גב
הלוח המקומר שלפניכם, המעורר סימן שאלה לגבי ייעודו, הוא בעצם סוג של מכשיר פשוט לכאורה שנועד להקל על כאבי גב. הוא מעודד את שיפור היציבה ומצמצם את נוקשות עמוד השדרה ומסייע ליישור נכון של החוליות. המכשיר מעוצב כ"תלמים" נמתחים המתיישרים בהתאם להנחת השרירים של הגב האמצעי והתחתון עליהם, וזאת בלי ליצור לחץ ישיר על עמוד השדרה עצמו.

ברגע שהגוף מונח על המכשיר, משקלו יוצר לחץ מתון של התלמים על הגב, ולחץ זה מביא להרפיה של השרירים העייפים. בזכות צורתו המקומרת המשתלבת בעדינות עם הגוף, המכשיר מיישר מחדש את עמוד השדרה הכפוף בשל הליכה כפופה ומרושלת, ומחזירו לצורתו הטבעית. המכשיר מיועד למשתמשים במשקל של עד 112 קילו. המחיר 39.95 דולר.
 
זו לא מצלמה, זה ספל
אם מישהו רוצה דווקא לצלם בכלי שבתמונה, שיוודא לפחות שהוא ריק... בכל מקרה, הספל מעוצב בדמות עדשת מצלמה, וכל מה שצריך לעשות הוא להסיר את המכסה ו...לא, לא לצלם, למלא את העדשה בנוזל האהוב עליכם - תה, קפה וכל השאר.

מתאים מאוד למשרד. המכסה ימנע נשירת אבק ומטרדים אחרים לתוך הכוס והוא שומר היטב על חום הנוזל שבה. הספל אינו מתאים לנסיעות, וביסקוויטים אינם כלולים במחיר. כל מה שנותר עכשיו הוא לחייך - ושקט, שותים או מצלמים. המחיר: 14.99 דולר.
 
מושב מחומם לחיות מחמד
המושב המחומם המוצע כאן מפיק חום נעים לחיות המחמד במשך הנסיעה. מכשיר חימום של 12 וולט הנמצא בתוך כרית המושב מייצר חום של 15 מעלות פרנהייט מעל לטמפרטורה הסביבתית והוא מחמם חיות אך לא בני אדם, ולכן אינו מהווה מבחינתם מטרד.



מושב הכיסא ממולא בשכבת קצף בעובי 7.5 ס"מ, והצד החיצוני שלו מצופה בבד קטיפה חלק. ניתן להשתמש בחגורת הבטיחות של המכונית כדי לחזק את אחיזת המושב בספסל המכונית. את מכשיר החימום ניתן לחבר למקור חשמל (DC) במכונית ומצורף לו מתאם. המושב מיועד לחיות מחמד עד 15 קילו. המחיר 79.95 דולר, לא כולל שני הכלבלבים בתמונה. אפשר להתאהב, לא?
 
מכשיר קטן להארת חשכה גדולה
עובדה מדעית בסיסית היא שזכוכית מבורוסיליקט המצופה בפוספור יוצרת אנרגיה קרה המפיקה מקור אור כאשר מוזרק לה טריטיום גזי. בעובדה זו השתמש היצרן של פריט האור הזורח שלפניכם, שמייצר בדרך כלל ציוד צבאי ופריטים אחרים שצריך לראות אותם בחשכה.



הפנסון הזורח קטן דיו כדי להצמיד אותו לכל מחזיק מפתחות וקשיח דיו כדי שאפשר יהיה לצרפו לכל דבר אחר שצריך לראותו בחשכה. מכיוון שפריטים זעירים אלה יכולים לזרוח במשך כמה שנים, אפשר גם לתלות אותם על כלים וציוד נדירים יותר, שרק לעתים רחוקות יותר נמצאים בשימוש, כגון ציוד קמפינג. כדי לראות את הזהירה של הפנסון צריך להיות חשוך מאוד, אבל הרי זו בדיוק הנקודה. המחיר 5.84 ליש"ט. לפרטים נוספים היכנסו לכאן.
 
מזלגות לצלייה על אש פתוחה
מזלגות הצלייה המסולסלים שלפניכם נועדו לאחוז היטב את הנקניקייה מעל האש ולא להניח לה להישמט פנימה. המזלגות מיוצרים מפלדה משובחת והקצוות המחודדים החבויים בתוך סליל המתכת שומרים היטב על הנקניקייה הלפותה בתוכם.



ידיות עץ האלון הארוכות מונעות כוויות מהידיים בעת הצלייה מעל האש. המזלגות מיוצרים בעבודת יד. המזלגות מבטיחים צלייה בטוחה באוויר הצח, בין שאתם משחרים להרפתקאות הרחק בטבע ובין שאתם מעדיפים את הצלייה שלכם במקום בטוח כמו החצר האחורית. המחיר: 22 דולר.
 
כיסוי חסין מים לרהיטי גן
רהיטי הגן שבתמונה מכוסים במעטה מתנפח הדוחה מים, עובש ולחות. הכיסוי המתנפח מתרומם ומכריח את המים לזרום במורדו אל הקרקע. הכיסוי מתנפח תוך 90 שניות בעזרת משאבת אוויר אלקטרונית, ומאפשר קיום של סירקלוציית אוויר אופטימלית בתוך החלל שנוצר, שמטרתה למנוע עובש מהרהיטים.



אריג הכיסוי עשוי מפוליפרופילין חסין מים, שאינו נסדק או מתקלף, ויוצר מחסום עמיד מפני פגעי הסביבה. האריג מגיע עם רצועות קשירה מיוחדות שמטרתן לחבר אותו לרהיטים. המחיר: 29.95 דולר.
 
 
לחצ/י כאן להעברת ידיעות, בקשות וכן להוסיף מנוי או לבטלו.