סמנ/י את הניוזלטרים שהנך מעוניינ/ת לקבל ולחצ/י על הלחצן
מגה מוטור - דבר המערכת
השבוע במגה דוּ נספר לכם שהונדה החלה לשווק אופנועים בבנגלהדש, ווסט מיוחד של אראי, דספרה ינסה להשתוות לפטרהאנסל וגם על הספר של קייסי סטונר. על ידיעות אלה ואחרות במייל עיתון החדש. קריאה מהנה!
 
הונדה החלה לשווק אופנועים בבנגלהדש
בנגלהדש הונדה פרייווט, המיזם המשותף של הונדה לייצור ושיווק אופנועים בבנגלהדש, החל השבוע בשיווק אופנועי הונדה במדינה האסייתית. לפני תחילת השיווק, באוקטובר 2013, החל ייצור של אופנועים מדגם CD80. אופנועים אלה נמכרים אצל סוכנים מורשים של הונדה. החברה פתחה לאחרונה שתי סוכנויות חדשות, האחד בטאנגאייל והשניה בג'מאלפור.



בסך הכל החברה החלה בשיווקם של שישה דגמים כולל ה-CD80 המיוצר באופן מקומי ודגם בשם דרים ניאו, המיובא מהמפעל לאופנועים ולסקוטרים של הונדה בהודו. בנוסף למכירות אופנועים, החברה גם תציע מגוון רחב של מוצרים כולל מכירות של חלקי חילוף ותחזוקת אופנועים באופן המתאים ללקוחות המקומיים בבנגלהדש. הונדה תשאף להגדיל את מספר הסוכנויות שלה בבנגלהדש בעתיד הקרוב.
 
הספר של קייסי סטונר
קייסי סטונר, פעמיים אלוף העולם במוטו ג'י.פי, הוכיח במהלך קריירת הרכיבה שלו, שעם כוח רצון והחלטיות, וגם הכשרון, הכל אפשרי. כעת חולק סטונר את כשרונו, ניסיונו וחוכמתו עם כל מי שרק ירצה לרכוש ולקרוא את ספרו "לדחוף את המגבלות". באוטוביוגרפיה מובא סיפורו מעורר ההשראה של הילד מקוינסלאנד, אוסטרליה, מהשלבים הראשונים של הקריירה על שני הגלגלים ועד החלטתו לפרוש, בגיל הצעיר של 27, אחרי שכבר לו נותר להוכיח מאום.



בפעם הראשונה סטונר חושף את סיפורה של משפחתו, את התפתחות מיומנויות הרכיבה שלו, את רגעי השפל ורגעי השיא בקריירה, ומדוע הוריו החליטו למכור את כל מה שיש להם, ולנדוד מאוסטרליה לאירופה, בחלומם לתמוך בבנם ששאף לזכות באליפות העולם כבר כשהיא בגיל 14. סטונר מגלה בכתיבה שהוא חסר כל פחד להביע את דעותיו ורגשותיו, כשם שהיה חסר כל פחד על המסלול כשניצל והדגים את כישוריו יוצאי הדופן. הספר הוא חשבון נפש יוצא דופן על הקרבה עצמית ועקשנות שהשתלמה למרות שלפחות בתחילה, הסיכויים היו נמוכים מאוד. זהו סיפור מעורר השראה של אוסטרלי צעיר שהחליט לכבוש את העולם על שני גלגלים - והצליח. מחיר: 14.99 ליש"ט.
 
ווסט מיוחד של אראי
יצרן המוצרים לרוכבי אופנועים אראי, משווק ווסט מיוחד עם תכונות רפלקטיביות המגביר את היראות הרוכב ולכן גם מגביר את בטיחותו. לווסט פאנלים נמתחים משני הצדדים והוא עובר אופטימיזציה והתאמה לגוף הרוכב ובכך הופך גם לנוח ביותר.

הלוגו של אראי, לוגו של איכות ואמינות בתחום אביזרי האופנועים, מופיע על גב הווסט ובצד שמאל של החזה. למי שמזמינים את הווסט הזה בדואר ואינם מודדים אותו קודם לכן על הגוף, מומלץ להזמינו בגודל אחד גדול יותר מגודל הז'קט שלהם, כדי שהוא יעלה בנוחות על הגוף. מחיר: 19.99 ליש"ט.
 
עוד מרוץ בסבב האנדורו
ב-27 בדצמבר נערך ליד בית קשת אנדורו - ספיישל טסט, שנחשב לסבב 2 בעונת 2014 של תחרויות האנדורו. התחרויות נערכו על קטע קצר למדי, אותו עברו המתחרים בלא יותר מ-6 דקות ועליו הם חזרו 6 פעמים.



תומר שפירא ניצח בקטגוריה E1 - מקצועית קטנה כשעבר את הקטע עליו חזרו המתחרים 6 פעמים, בזמן מצטבר של 33 דקות ו-30.184 שניות. במקום השני סיים רון שטפל בפיגור של 1 דקה ו-8.103 שניות ובמקום השלישי סיים יעקב סער, עוד כ-20 שניות מאחור. יונתן לוי ניצח בקטגוריה E2 - מקצועית בינונית בזמן מצטבר ל-6 הקטעים של 32 ד' ו-9.761 שנ' בעוד בר נוב ניצח בקטגוריה E3 - מקצועית פתוחה, כשקבע זמן מצטבר של 33 דק ו-53.242 שניות.
 
אפליקציה חדשה לסוזוקי
סוזוקי השיקה אפלקיציה חדשה של מציאות מדומה המיועדת לאופנוע החדש מדגם וי-סטרום 1000. זו הפעם הראשונה שיצרן של אופנועים עושה שימוש בטכנולוגיה זו להצגת מוצריו וכדרך לשווק אותם באמצעותה.



האפליקציה זמינה בגירסאות הן לאייפון והן לאנדרואיד והיא מאפשרת למשתמשים לצפות באופנוע החדש של סוזוקי בתלת מימד מלא ובפרטים מדויקים ביותר והכל ממסך מכשיר המובייל שלהם. האפליקציה מאפשרת למשתמשים לבחור בין אופציות של צבעים, לצפות באופנוע כשהוא ללא אביזרים, או כשהוא מאובזר באופן מלא והיא גם מאפשרת זום לפריטים מעניינים וחשובים באופנוע, ששיווקו בבריטניה אמור להתחיל בפברואר 2014.
 
דספרה ינסה להשתוות לפטרהאנסל
סיריל דספרה, שירכב השנה לראשונה בשורות קבוצה ימאהה בדקאר 2014, הוא המועמד לנצח בתחרות האופנועים בראלי מרתון הקשה בעולם. דספרה ידוע כרוכב מיומן, אבל הוא גם הוכיח בעבר את יכולתו להתאים את מהירותו לסיטואציות מתפתחות ואלילת המזל תמיד חייכה אליו ברגעים קריטיים של משימות הירואיות.



דספרה כבר ספר חמישה ניצחונות בדקאר ובראלי מרתון שיתחיל השבוע, עומדת בפניו מטלה לא פחות קשה, להשיג את ניצחונו השישי ולהשוות בכך את שיאו של סטפאן פטרהאנסל, העומד על שישה ניצחונות לאופנוען. המתחרים העיקריים שלו מוכרים לו היטב. אחד מהם הוא מרק קומה, שנאלץ לוותר על התחרות בשנה שעברה בגלל שבר בכתף ולכן יגיע השנה רעב מתמיד לקרב ולניצחון כשהוא רכוב על KTM, והשני הוא הלדר רודריגז הידוע ברוח הלחימה שלו.
 
שינוי בשיטת ניקוד ענישה במוטו ג'י.פי
סידרת המוטו ג'י.פי תגדיל החל מהעונה הבאה את החומרה של עונשי הנקודות. בעוד שהשנה רוכבים יכולים להשמיט נקודות עונש בסוף כל עונת מירוצים, המערכת החדשה תצבור את הנקודות מ-365 הימים האחרונים.



אם המערכת היתה מופעלת בשנת 2013, מרק מארקז, שזכה באליפות העולם, היה מתחיל את העונה עם 3 נקודות חובה, נקודה אחת בלבד לפני עונש גריד, כלומר הרחקה לזינוק מהקצה של הגריד. העונשים עצמם לא השתנו. צבירה של 4 נקודות שווה לעונש הרחקה לזינוק מהחלק האחורי של הגריד בעוד צבירה של 7 נקודות "מזכה" את הרוכב בזינוק מהפיטס. צבירה של 10 נקודות שווה להרחקה ממרוץ.
 
 
לחצ/י כאן להעברת ידיעות, בקשות וכן להוסיף מנוי או לבטלו.