לכה במקום מיזוג אוויר |
מונופול פיינטור פיתחה ומייצרת את הסולאר מונופול שהוא ציפוי שקוף בטכנולוגיית היי טק. זוהי לכה שקופה המכילה פיגמנט שקוף שיכול להחזיר חלקים בלתי נראים של ספקטרום קרני השמש כמו למשל קרינה של אדום כהה, בעוד שהוא מאפשר למרבית האור הנראה לעבור דרכו. בגלל שהפיגמנט מחזיר, במקום לבלוע, קרינה אינפרה אדומה, האנרגיה מהקרינה הזו אינה מומרת לחום על המשטח או מתחתיו.

המוצר הזה הוא מוצר של טכנולוגיית נאנו חלקיקים והתוצאה היא הפרשי טמפרטורה של 13 מעלות צלזיוס בין חוץ המכונית לפנים המכונית, כאשר המכונית עומדת בשמש חזקה ובהשוואה ללכה רגילה שאין בה את סוג הפיגמנט הזה. הטכנולוגיה נראית כאפשרית ליישום בתחומים מרובים מעבר לתעשיית הרכב, אולם צביעה של גופי מכוניות בצבע זה תסייע בהפחתת הצורך בהפעלת מיזוג אוויר בארצות בעלות אקלים חם, ובכך תיצור יתרונות אנרגטיים רבים למכוניות שיצבעו בלכה זו. לכה זו ניתן למרוח גם על חלונות, כולל גגות פנוראמיים וגגות שמש של כלי רכב.
|
|
מגבים לכלי רכב כבדים בבוש |
רוברט בוש LLC הוציאה לשוק בדצמבר שורה של מוצרים חדשים. החברה הוסיפה 50 מספרי חלקים של אלטרנטורים משופצים לקו מוצרי החשמל, בנוסף ללהבי מגבים חדשים לכלי רכב כבדים, קו מוצרים הכולל 19 מספרי מוצר חדשים.
 להבי המגבים החדשים של בוש מציעים כיסוי ל-85 אחוזים מכלי הרכב הכבדים מקלאסים 8-3 הנמצאים על הכבישים בארה"ב ובקנדה והם כוללים יישומים למבחר רב של יצרני כלי רכב כבדים מקומיים ומחו"ל. בין המותגים המכוסים נמצאים אינטרנשיונל, פטרבילט, קנוורת', מאק, פורד, ניסאן, וולוו, מיצובישי ועוד. הלהבים זמינים בגדלים של בין 13 אינצ' ל-26 אינצ' בדגמי בוש דירקט קונקט ובגדלים של 16 אינצ' עד 26 אינצ' בדגמים של בוש אבולושן. לפרטים נוספים.
|
|
גודסון הציגה בוחן לקפיץ |
חברת גודסון טולס וספלייס לבוני מנועים, הציגה בוחן אנלוגי לקפיץ שסתום. לבוחן החדש קיבולת של עד 600 פאונד ובהפרשים של 10 פאונדס, מד לחץ אנלוגי מדויק, ידיות קפיציות לפלטפורמה קפיצית שהיקפן עד 2 אינצ' וגובהם 4.5 אינצ'. למכשיר יש אפשרות להתאים את גובהו ואת גובה הסדן.

ההפעלה מתבצעת באמצעות ידית טי בעלת יכולת נעילה במצב של לחץ מירבי כאשר גומי מגן על המכניזם מפגעי שבבים ופסולת. "בוחן השבבים היה בפיתוח כבר זמן מה אבל לא רצינו להציג אותו עד שהוא ענה בדיוק לדרישות של הלקוחות שלנו. אנחנו גאים לייצר את המוצר הזה באופן מקומי." אמר אריק שפארד, מנהל השירות של גודסון. לפרטים נוספים.
|
|
משטח לחביות ניקוז |
חברת ראפיד הגרמנית מייצרת ומשווקת משטחי ניקוז לשמנים ונוזלים. המשטח הזה, מדגם W25, מסוגל לשאת חביות בנפח של עד 200 ליטר.
 המשטח עשוי ממתכת מגולוונת והמוצר קיבל רישיון מהרשויות הרגולטריות של הפדרציה הגרמנית והוא מתאים לחביות שמן ולמיכלים נוספים, כולל לחומרים מסוכנים. המשטח הזה מסוגל לשאת משקל מירבי של 500 ק"ג ומשקלו העצמי הוא 52 ק"ג. אורך המשטח הוא 80 ס"מ, רוחבו 1.25 מ' וגובהו 38.5 ס"מ. לפרטים נוספים.
|
|
לוח מחוונים של מוסטאנג על השולחן |
במהלך 49 השנים הראשונות לייצורו, הפורד מוסטאנג עורר רגשות מסוגים שונים בין אוהדיו הרבים - חופש, אופטימיות ואמונה עצמית. כדי להזכיר את כל המעלות האלה למוסטאנג החדש, שיגיעו לייצור בשנה הבאה, שנת ה-50 למוסטאנג המקורי, מציגה חברת מרק פלדשטיין אנד אסוסיאטס גירסה מוגבלת של 50 שנות המוסטאנג, בתצורה של שעון ומד חום שולחניים.
 חברת מרק פלדשטיין היא אחת מ-50 חברות בלבד שנבחרו ע"י פורד וקיבלו את רישיון החברה לייצר מוצרים הנושאים את הלוגו של המוסטאנג ואת הלוגו הייחוד של חגיגות ה-50 למכונית הפוני הראשונה בעולם. הלוגו תוכנן ע"י מיכאל תומפסון, מעצב בפורד, ובו נראה הסוס המסורתי של מוסטאנג בדהרה, מעל לצללית שעליה כתוב "50 שנה". השעון מאופיין ברפליקה של לוח המחוונים של מוסטאנג 1965 המשגרת עמדה, עוצמה, תעוזה ואפילו את האיכות הגבוהה שהמוסטאנג שידרה לאורך השנים. מוצר זה יכול להיות קישוט מושלם לכל מוסך וביחוד למוסכים המתמחים בטיפול במכוניות פורד מוסטאנג מכל השנים.
|
|
מגה טיפ: שמירה על אטם ראש מנוע |
אחת הסיבות לכשלים של אטם ראש מנוע היא התחממות יתר של המנוע. אם המנוע מתחמם יותר מדי, ראש המנוע מתנפח לנקודה שבה הוא מוחץ את אטם ראש המנוע (בדרך כלל בין הצילינדרים בגלל שזו הנקודה הצרה ביותר).

אטם ראש המנוע נמצא כידוע, בין ראש המנוע לבלוק המנוע. הסדק שנוצר אז מספק נתיב דליפה לנוזל הקירור או לגזי הבעירה וכל השאר היסטוריה. לכן שמירה על חום מנוע ברמות הנכונות היא קריטית לשמירה על תקינותו של אטם ראש המנוע.
|
|
מגדשי טורבו מחודשים בג'אספר |
חברת ג'ספר אנג'ינס וטרנסמישן, יצרן מוביל בייצור מחדש וחידוש של מוצרי מערכות הנעה, מציעה כעת קו מוצרים של מגדשי טורבו מחודשים של החברות בורג וורנר, גארט והולסט. בסטוק של ג'אספר נמצאים מעל ל-100 מספרים שונים כולל מערכות טורבו הפופולאריות ברכבי דיזל, כמו למשל בפורד/אינטרנשיונל 6.0 ל', קמניס ISB, קטרפילר ואחרים. "רצינו לשלוט בגורלנו בעצמנו ביחס לאיכות המוצר," אמר רייאן דולי, מנהל מחלקת טורבו ודלק בג'אספר.
 "במשך שנים סמכנו על מספר ספקים לצרכי הטורבו שלנו. אנחנו מעריכים יחסים אלה, אבל כשרצינו להביא את המוצר לשלב הבא, היה עלינו להתיישב במושב הנהג ולבצע את כל התהליך בבית." התהליך כולל פירוק מושלם של בית הטורבו, שאחר כך נאפה ב-700 מעלות פרנהייט כדי להסיר ממנו לכלוכים. כל החלקים הפנימיים עוברים בדיקות מדוקדקות ואחר כך מאוזנים כדי להבטיח טולרנצים מתאימים. לבסוף ההרכבה מבוצעת בתנאים מחמירים המבטיחים תקינות הפעלה.
|
|
מכשיר TPMS חדש |
מכונאים הזקוקים למכשיר TPMS רב תכליתי המסייע להם לאזן בין המשימות החשובות בעבודתם, יזכו בקרוב לאופציה חדשה. החל באביב 2014 תשווק חברת ATEQ את ה-VT56 עם אופציית מדפסת אלחוטית ומערכת עגינה. זה יהיה מכשיר ה-TPMS הראשון שיציע יכולות עבודה ייחודיות כאשר יהיה המכשיר המתקדם ביותר של ATEQ.

זהו מכשיר עם מקלדת ארגונומית והוא מצויד בתוכנה ידידותית למשתמש. הוא יאפשר עבודה מהירה יותר בזכות מערכת ניווט מבוססת אייקונים, תפריטי סיוע שתמיד יספקו את המידע העדכני ביותר, מכשיר ברקוד הקורא את הברקוד של המספר הסידורי של כלי הרכב ומערכת משופרת של העברת מידע של OBDII של כלי רכב מקומיים ומתוצרת חוץ. לאתר החברה.
|
|
|
|