סמנ/י את הניוזלטרים שהנך מעוניינ/ת לקבל ולחצ/י על הלחצן
מגה מוטור - דבר המערכת
השבוע במגהמה נספר לכם על קורוס בחסות לטניס שולחן, איווקו בדקאר 2014, בוולוו עובד שיווק וויראלי ושליש לא נהנים מנהיגה. על ידיעות אלה ואחרות במייל עיתון החדש. קריאה מהנה!
 
קורוס נותנת חסות לטניס שולחן
קורוס, מותג המכוניות הסיני שבבעלות החברה לישראל וצ'רי הסינית, יעניק את החסות לאליפות העולם בטניס ה-53 שתערך בסוצו, סין בשנת 2015. כספונסר האוטומוטיבי היחידי של האליפות קורוס תספק את המכוניות הרשמיות לאליפות העולם 2015. טקס החתימה הרשמי על ההסכם נערך בסוצו, שהיא העיר החמישית בסין שתארח את האליפות.



מר גו קיאן, יו"ר ומנהל כללי של קורוס נכח בטקס וביחד עם מר שי זיהאו, סגן נשיא פדרציית טניס השולחן הבינלאומית, מר שו ינשנג, נשיא כבוד של התאחדות הטניס שולחן הסינית, מר זו נאשינג, סגן מזכיר ועדת המפלגה המוניציפאלית של סוזו וראש עיריית סוזו סיטי. הנכבדים המכובדים חשפו את כדור הקריסטל של הספירה לאחור, כשנותרו עוד בדיוק 500 ימים עד לתחילת האליפות וגם השיקו תחרות לעיצוב הלוגו של האליפות.
 
בבריטניה רוצים ביומתאן לתחבורה
התאחדות המובילים הבריטיים אמרה שהיא נלהבת להדגיש את הצורך בתמריצים לאספקה של ביומתאן לסקטור המשלוחים והתובלה, במטרה שהתעשייה תתרום להפחתה של פליטות גזי חממה. בשבוע שעבר השיק משרד התחבורה הבריטי קריאה לאספקת מידע בנושאי דלקים מתקדמים שיכולים להציע יתרונות על פני הדור הראשון של דלקי ביופיול.



ביומתאן המופק מפסולת, זוהה כדלק תחבורתי המציע חסכון בכ-80 אחוזים בפליטות גזי חממה יחסית לדיזל. מדיניות הממשלה הבריטית היום מעדיפה שימוש בביותמאן להפקת חשמל, במסגרת תמריצים לחימום מתחדש. כתוצאה מכך יצרני ביומתאן מעדיפים להפנות את מוצריהם להפקת חשמל ולא לתחבורה. גז טבעי מספק הזדמנות טובה לתעשיית התחבורה להפחית את פליטות גזי החממה אולם מעבר לביומתאן יתרום לחסכון גדול הרבה יותר.
 
שליש לא נהנים מנהיגה

שליש מהנהגים פשוט אינם נהנים מנהיגה יותר, כך קובע משאל שנערך ע"י ארגון צדק לבטיחות, המכון לנהיגה מתקדמת בבריטניה. הסיבות העיקריות שבגללן נהגים נהנים פחות מהנהיגה קשורות לעלויות הדלק (51 אחוזים מהנהגים), צפיפות בכבישים (41 אחוזים מהנהגים), לא מתלהבים יותר מנהיגה (28 אחוזים מהנהגים) ופחות זמן להנאות (25.9 אחוזים מהנהגים).
ממצאים אחרים כוללים: בסך הכל 29 אחוזים מהמשיבים עדיין שוקלים לנהוג או לרכב לשם ההנאה וכהובי שלהם; שלישה מהגברים עדיין אוהבים לצאת לסיבוב במכונית; 53 אחוזים מהמשיבים מחשיבים את עצמם כנהגים טובים ביחס לנהגים אחרים כאשר 45 אחוזים סבורים שהם נהגים טובים מאוד.

 
עוד מקומות עבודה בב.מ.וו
ב.מ.וו הודיעה על יצירה של 1,000 מקומות עבודה חדשים וקבועים בארבעה ממפעליה הפזורים בבריטניה. מפעל הרכבת מכונית המיני של הקבוצה באוקספורד יקלוט את מרבית העובדים החדשים. עובדים חדשים יקלטו גם במפעל המכבשים בסוינדון, במפעל המנועים בהאמס הול ובמפעל רולס רויס שנמצא בגודוד, דרום אנגליה. גיוס הפועלים החדשים יתבצע בשני שלבים בין השנים 2014 ו-2016.



לדברי ב.מ.וו ההודעה האחרונה משקפת את מחויבותה לפעילות ייצור בבריטניה. גיוס העובדים מגיע בעקבות השקעה של 760 מיליון ליש"ט בשנים 2015-2012 לתמיכה בהשקת המיני החדשה, משפחה חדשה של מנועי 3 צילינדרים והתרחבות העסקים של רולס רויס מוטורקארס. השלב הראשוני של גיוס העובדים יכסה 700 מקומות עבודה ויתחיל בשנה החדשה, כאשר שאר 300 העובדים יגויסו ב-2016. תוכנית ההשקעות הנוכחית של ב.מ.וו בבריטניה, מעמידה את היקף ההשקעות של הקבוצה מאז 2001 על כ-2 מיליארד ליש"ט.
 
הונדה החלה לייצר את הסיוויק טורר
הונדה החלה לייצר את הסיוויק טורר החדשה במפעלה שבבריטניה. המפעל ממוקם בסוינדון, מערבית דרומית ללונדון. בטקס השתתף נשיא הונדה אירופה ומנהל התפעול של החברה, מאנאבו נישיאמה, שאמר: "יותר מכל מוצר אחר הסיוויק טורר מדגיש את השאיפה, האנרגיה המיומנות והעקשנות של העובדים שלנו. הסיוויק טורר פותח, תוכנן, נבחן ומיוצר כאן באירופה והסיוויק טורר גם מדגים את מה שאנחנו יכולים להשיג מקבוצותינו האירופיות."



הסיוויק טורר תגיע לסוכנויות הונדה בבריטניה בתחילת 2014. היא מצוידת בשני מנועים, 1.8 ל' בטכנולוגיית i-VTEC ו-1.6 ל' דיזל בטכנולוגיית i-DTEC. מנוע הדיזל הוא הראשון של הונדה מסידרת ה-Earth-Dreams-Technology. המנוע קל המשקל מספק 120 כ"ס תחרותיים מאוד ומומנט של 300 ניוטון/מטר.
 
איווקו בדקאר 2014
משאיות איווקו בחסות FPT, יקחו חלק בתחרות דקאר שתערך בדרום אמריקה בתחילת השנה הבאה. אוניה הנושאת את המשאיות השייכות לקבוצת איווקו דה רוי פטרונאס, יצאה בהפלגה לדרום אמריקה מנמל לה האבר בצרפת. הראלי השנה יהיה אחד הארוכים והמאתגרים ביותר בשנים האחרונות ויעבור בשלוש מדינות, ארגנטינה, בוליביה וצ'ילי. הראלי יוזנק ב-5 בינואר מרוסאריו, ארגנטינה ויסתיים ב-18 בינואר בוולאפארסיו, צ'ילי. כמו בתחרויות קודמות איווקו ו-FPT אינדסטריאל הם פעם נוספת הספונסרים הרשמיים של קבוצת איווקו דה רוי פטרונאס.



איווקו מספקת את כלי הרכב והמנועים לקבוצה ההולנדית. דקאר 2014 היא השנה הרביעית ברציפות לשילוב בין איווקו לקבוצת דה רוי. שיתוף הפעולה הראשון בין הצדדים היה בראלי מרוקו 2011. הקבוצה מורכבת מהנהג ג'ראר דה רוי, שהוא גם מנהיג הקבוצה וגם ניצח את הדקאר 2012, כשהוא נהג באיווקו פאוארסטאר. בנוסף לו נוהגים בכלי רכב נוספים הנהג ההולנדי האנס סטייסי באיווקו טראקר אבולושן 3 והנהגים פפ דה ווילה הספרדי וג'ו אודה הצרפתי, שינהגו באיווקו טראקר אבולושן 2.
 
בוולוו שיווק וויראלי עובד
וולוו משאיות הוכיחה השנה ששיווק וויראלי עובד בהצלחה גם בשיווק משאיות בסגמנט ה-B2B. החברה שיחררה את הסרטון "הפיצול האפי" שהתפשט בכל העולם וכבר אחרי 4 שבועות הוא הסרטון האוטומוטיבי הנצפה ביותר ביוטיוב מעולם, לדברי החברה. מאז השקת הסרטון, ב-14 בנובמבר, היו לו יותר מ-59 מיליון צפיות.



הוא התפשט באמצעות המדיה החברתית והמדיה החדשותית והיה נושא לאלפי שיחות מקוונות ולא מקוונות והפך לתופעה בפני עצמה. "התגובה היא מדהימה מאוד. בטח, קיווינו להצלחה, אבל לא צפינו שהיא תהיה כל כך גדולה או שהיא תגיע כל כך מהר. אחרי הכל זה סרטון פרסום למשאית." אמר פר נילסון, מנהל יחסצי ציבור בוולוו משאיות.
 
200 משאיות יורו 6 לביבי
חברת ביבי דיסטריביושן הוציאה הזמנה ניכרת לצי משאיות של מרצדס בנץ כדי לעמוד בגידול הפעילות של החברה ולמקם את החברה כחלוצה בתחום השקת כלי רכב העומדים בתקן יורו 6 באירופה. כלי הרכב הראשונים שעומדים בתקן יורו 6 יוכנסו לשירות בחברה בינואר 2014. החברה חתמה על חוזה לאספקת 200 כלי רכב ממרצדס בנץ במשך השנתיים הבאות. בכך יהיה צי כלי הרכב של ביב דיסטריביושן לאחד הראשונים באירופה העובר באופן מאסיבי למשאיות בתקן יורו 6.



החברה תרכוש 22 משאיות מדגם מרצדס בנץ אנטוס במשקל 18 טון. כל אחד מכלי הרכב יצויד בגוף של בוואן ומעלית אחורית. לפני כן ביבי דיסטריבישון קלטה הזמנה ל-25 משאיות מדגם מרצדס בנץ אקטרוס בתקן יורו 5 המשמשות את החברה בשבועות אלה בהובלות בתקופת הקניות של כריסטמס, התקופה הקריטית ביותר בשנה. לפחות עוד 53 משאיות של מרצדס בנץ יכנסו לשירות בחברה כבר במהלך 2014 ויותר מ-100 משאיות, כולם עומדות בתקן יורו 6, יכנסו לשירות בחברה במהלך 2015.
 
 
לחצ/י כאן להעברת ידיעות, בקשות וכן להוסיף מנוי או לבטלו.