קיט להחלפת וונטיל |
קיט המכונה רקור, ומיוצר ע"י חברת בי.וי קורפוריישן הוא קיט המאפשר החלפה של שסתום גלגל שעליו מותקן TPMS מבלי צורך להסיר את ה-TPMS עצמו. מכשיר זה מתאים לשסתומים שנפגעו מקורוזיה והשימוש בו מונע את הצורך ברכישת TPMS חילופי ובכך תורם להקטנת העלויות.
 גם השימוש בו מקל על החלפת השסתום, מאחר שאין צורך להסיר את משקולות האיזון של הגלגל ולהתקינן מחדש וגם אין צורך לתכנת מחדש את ה-TPMS עצמו. לפרטים נוספים - לחץ כאן.
|
|
בודק שמן |
הביצועים של מערכת מיזוג האוויר עומדים או נופלים על מצב שמן הקרר. נזק רציני עלול להיגרם ע"י שמן מזוהם, המכיל חלקיקים גסים או חלקיקי מתכת. מקור נפוץ אחר של כשל הוא נזילה של הקרר, הגורם להתחממות יתר של שמן הקרר ומכאן לשימון לקוי.
 לכן חיוני לחלוטין לבדוק את שמן המדחס לפני שעבודת התיקון מתחילה. בודק השמן הוא מכשיר בטוח, פשוט ואמין לדגימת שמן במזגני אוויר אוטומוטיביים. בודק השמן מסופק עם סעפת חד כיוונית, מחברי שירות כחולים מחברי שירות אדומים ומצמד שירות אדום. לפרטים נוספים - לחץ כאן.
|
|
מדחס אוויר משופר |
חברת קיסר אינק הציגה סדרת מדחסים חדשה ומשופרת, BSD. המדחסים המשופרים זמינים כעת בהספקים של 40 כ"ס, 50 כ"ס ו-60 כ"ס עם זרימה של מ-157 פיט מעוקב לדקה עד ל-294 פיט מעוקב לדקה ובלחץ של עד 217 פי.אסי.איי.ג'י. המדחסים החדשים הם בעלי אמינות לכל החיים והם פשוטים מאוד לתחזוקה וחסכוניים באנרגיה.
 קיסר שיפרה את היעילות האנרגטית של סדרת ה-BSD באמצעות שילוב של תכנון אמיתי של הנעה ישירה, יעילות מעולה של המנועים, לחצים פנימיים נמוכים יותר. מאפיינים חדשים כוללים שיפור בתכנון הקירור, מסנן עם אלמנטים ידידותיים לסביבה, מפריד לחות אינטגראלי עם מנקז ומערכת תרמית לניהול אלקטרוני. לאתר החברה - לחץ כאן.
|
|
מגה טיפ: השמן המועדף למכונית |
מרבית המכוניות היום זקוקות לשמן רב צמיגות מסוג 5W-30 למרבית תנאי הנהיגה. כשמן קל יותר ה-5W-30 כולל תוספים המפחיתים את החיכוך, ומסייעים לשיפור צריכת הדלק וגם מאפשרים לשמן להגיע במהירות לנקודות קריטיות במנוע, כאשר הוא עדיין קר, דוגמת החלק העליון של מערכת תזמון השסתומים.
 מרבית שחיקת המנוע מתרחשת מיד אחרי התנעה קרה, לכן חשוב שיהיה לכם במנוע שמן שהוא דליל מספיק כדי להגיע במהירות לנקודות הקריטיות. למנועים זקנים יותר כדאי להשתמש בעונה החמה של השנה בשמן מסוג 10W-30 או מסוג 10W-40.
|
|
ארגז כלים של בטה |
ארגזי כלי העבודה מדגם קנטילוור של בטה טולס, הם תיבות עם מדפי קנטילוור התלויים כך שהם נעים לצדדים ומאפשרים גישה חלק הנמוך יותר של האחסון. ארגזי כלי עבודה אלה מגיעים בשתי תצורות: 3 חלקים מדגם ארגז כלים C19 קנטילוור ו-5 חלקים מדגם ארגז כלים C20 קנטילוור.
 כל הארגזים מגיעים עם חורים לצורך התקנת מנעולים. לדברי בטה טולס מכונאים שכבר השתמשו בארגזים אלה התפלאו מכמות הכלים שניתן היה לאחסן בקופסאות הקנטילוור ועדיין לשמור אותם באופן מאורגן ונוח ביותר לשליפה. לפרטים נוספים - לחץ כאן.
|
|
מכשיר מחזור גז למשאיות |
מכשיר אוטומטי למחזור גז מזגנים מתוצרת וואקו מדגם ASC-3000, מותאם במיוחד לרכבים בעלי מנגנון קירור מאסיבי. המכשיר מכיל משאבת ואקום ייחודית, מיכל קרר 30 ק"ג וצינורות שירות באורך 8 מטרים. המשקל העצמי של המכשיר הוא 105 ק"ג והוא פועל על חשמל חד פאזי. קצב שאיבת קרר הוא 30 ק"ג לשעה, קצב משאבת הוואקום עומד על 153 ליטר לשעה ודיוק משקל הקרר הוא 10 גרם. דיוק משקלי שמן עומד על 1 גרם, דיוק משקל זרחן גם הוא 1 גרם.
 המכשיר מכיל תוכנת ניהול אשר מאפשרת שליטה מלאה על כל שלבי העבודה. המכשיר אינו מכיל ברזי לחץ גבוה ולחץ נמוך ומאפשר תצוגה מיידית של הלחצים במערכת הרכב בכל רגע. כרטיס זיכרון מכיל נתוני כמות קרר ונתוני סוג וכמות שמן לאלפי רכבים, את הכרטיס ניתן להחליף בקלות בכל עדכון שנתי. מדפסת אינטגראלית מדפיסה דוח עבודה בסיום התהליך דו"ח מפורט של התהליך. לפרטים נוספים - לחץ כאן.
|
|
מערכת לאחסון כלים |
חברת אס.אן.איי יורופ, ניסיון של יותר ממאה שנה וקטלוג כלים שבו יותר מ-1,200 עמודים. לאחרונה הציג החברה את הבאצ'ו ארגו מערכת לניהול כלים. מערכת זו המכונה בקיצור BETMS, יכולים הלקוחות להתאים את מערכות האחסון שלהם עד לפרט האחרון.

הלקוחות יכולים לתכנן אותם ואת שילוב המבנה, לבחור את הצבע, לבחור את המגירות, את הידיות וגם לבחור את המנעולים והגלגלות. הלקוחות יכולים גם לבחור את צבע הספוג והריפוד וגם את הגדלים כדי שיתאימו לחפצים ספציפיים. בנוסף לכך ניתן גם לפתח כלים ייחודים ולסמנם בלייזר. לפרטים נוספים - לחץ כאן.
|
|
מערכת דיאגנוסטיקה למצברים |
חברת מידטרוניקס הציגה את מערכת הדיאגנוסטיקה למצברים DSS-7000 החדשה בתערוכת APPEX-2013. המערכת החדשה עומדת באתגרים שהוצגו ע"י כמה כלי רכב עתידניים חדשים, כולל אפשרויות למצברים ומערכות מסוגים חדשים, אתגרים עסקיים חדשים ומכונאי שירות מדור חדש, היודעים לעשות שימוש בטכנולוגיה מבוססת אפליקציות.
 "סביבת השירות היום דורשת פתרונות דיאגנוסטיים שיציעו שילוב של מידע, טכנולוגיה ותקשורת כדי לתמוך בכלי הרכב של המחר," אמר מייק טרוי, סגן נשיא ביצועי ומנהל כללי של יחידת התחבורה, במידטרוניקס. מערכת ה-DSS-7000 החדשה מתאפיינת בניהול שירות מלא למצבר עם שילוב של בחינה ומערכת מידע מצבר של מידרטרוניקס. למערכת יכולת מתקדמת לדיאגנוסטיקה למצברים המתוחכמים המיוצרים ומשווקים היום. "חשמול כלי רכב מתקדם במהירות וכמו תמיד מידטרוניקס מוכנה לשרת את המצברים של מחר עם טכנולוגיה מתקדמת ויכולות חדשות." אמר טרוי. לפרטים נוספים - לחץ כאן.
|
|
|
|