סמנ/י את הניוזלטרים שהנך מעוניינ/ת לקבל ולחצ/י על הלחצן
מגה מוטור - דבר המערכת
השבוע במגה דוּ נספר לכם על קסדה עם פרפרים, דוקאטי פניגאלה 899, אריק אגנס בסדנת מוטוקרוס, דוקאטי חשפה את המונסטר 1200 ואופנוע חדש לקיי.טי.אמ. על ידיעות אלה ואחרות במייל עיתון החדש. קריאה מהנה!
 
דוקאטי פניגאלה 899
כמיטב המסורת של יצרן הפרמיום הבולונוזי, כשנתיים לאחר שהוצג אופנוע סופרבייק חדש של דוקאטי, ה-1199 פניגאלה, מגיע תורו של האח הקטן, במקרה הזה דוקאטי - 899 פניגאלה. בדומה לאחיו הגדול גם ה"בייבי" פאניגלה 899 מנפץ את המוכר לנו בקטגוריית הסופר ספורט עם שלדת מונוקוק ייחודית, עיצוב מרהיב ואגרסיבי זאת לצד כל מערכות האלקטרוניקה המתוחכמות. עם זאת, כאופנוע המיועד קודם כל לרכיבת כביש.



ייחודו של ה- 899 נובע מכך שהוא נבנה ויוצר מראש (כשנתיים תכנון) לחובבי רכיבה ספורטיבית עם שימת דגש לידידותיות למשתמש ולרכיבה יומיומית על הכביש ולא רק למסלול. ה-899 כולל מנוע קטן יותר ומערכות שונות במקצת, השומרים על רמת ביצועים גבוהה, אך מאפשרות גם תג מחיר אטרקטיבי יותר של 139,000 שקל. הפניגאלה 899, המחליף את ה-848-Evo, אמנם מבוסס על ספינת הדגל של החברה, הפניגאלה 1199, אך למעשה מדובר באופנוע כמעט חדש לגמרי מבחינות רבות. המנוע, כעת בעל נפח קטן יותר, עם 899 סמ"'ק, אך משמר את פרופורציות המנוע, כך שהוא עדיין נקרא "סופרקוואדרו".
 
אריק אגנס בסדנת מוטוקרוס
מטרו מוטור, בשיתוף ימאהה העולמית, שמחים להמשיך ולקדם את הספורט המוטורי בישראל ומזמינים את רוכבי ימאהה לסדנת Master-Class במוטוקרוס עם רוכב ימאהה אריק אגנס, אלוף הולנד 5 פעמים ומשתתף פעיל באליפות העולם. ה-Master-Class עם אריק אגנס יתקיים במשך יומיים במסלול המוטוקרוס בווינגייט, ובו יעביר אריק אגנס יחד עם יוני לוי ואורן חסון מקבוצת המרוצים של ימאהה מטרו, סדנת מוטוקרוס המיועדת הן לרוכבים מתחילים והן למתקדמים.



במסגרת הסדנא תהייה התייחסות מקיפה ומקצועית לכל הדרוש לספורט המוטוקרוס, החל מרכיבה נכונה, פניות, קפיצות וכלה בהכנה מנטאלית ובניית תכנית אימון למרוצים. במסגרת הסדנא תהיה חלוקה לקבוצות על מנת שכל משתתף יוכל ללמוד ולהתנסות בהתאם לרמתו. סדנת ה-Master-Class תתקיים ב-16-15 בנובמבר, במסלול המוטוקרוס במכון וינגייט. הסדנא מסובסדת בצורה משמעותית על ידי המטרו ריידינג אקדמי, והעלות למשתתף היא 400 שקל בלבד וכוללת אירוח מלא, דמי ביטוח ודמי שימוש במסלול. מספר המקומות מוגבל ל-25 משתתפים בכל יום. להבטחת מקומכם, אנא הירשמו באתר. לפרטים נוספים: 050-7917000
 
דוקאטי חשפה את המונסטר 1200
דוקאטי חשפה בתערוכת האופנועים של מילאנו את המונסטר 1200, סופרבייק המבוסס על הטסטסרטה 1198. המנוע מסוגל לפתח 145 כ"ס ומשקלו היבש 182 ק"ג. המונסטר 1200 החדש מגיע עם בלמי ברמבו חדשניים במפרט גבוהה במיוחד, מונובלוקס ברמבו M50.



האופנוע מצויד במיטב הטכנולוגיה העדכנית: בקרה אלקטרונית על מספר מצבי רכיבה, בקרת אחיזה, מערכת ABS לשיפור הבלימה, מסך TFT על לוח המחוונים ושימוש, הדומה לזה שבפאניגלה, שבו המנוע הוא הרכיב העיקרי של השאסי.
 
הונדה בתערוכת מילאנו
אופנוע הפיירבלייד SP יהיה אחד האופנועים החדשים החשובים של הונדה לשנת 2014. האופנוע הזה ממוקד על רכיבת מסלול ולשם כך הוא מצויד במערכת מיתלה של אוהלינס, בבלם קדמי מונובלוק של ברמבו, מושב אחד וצביעה מיוחדת בת שלושה צבעים.



הונדה חשפה את האופנוע בתערוכת האופנועים של מילאנו וגם חשפה דגמים נוספים חדשים ומשודרגים ובהם ה-VFR800F עם מנוע V4 בנפח 800 סמ"ק שזכה גם למערכת אחיזת כביש, בלמים רדיאלים וגם איבד 10 ק"ג ממשקלו. באופנוע זה ניתן גם לכוונן את המושב לגובה הרצוי. בנוסף חשפה הונדה את ה-CBR650F החדש שהוא למעשה אבולוציה של ה-CBR600F.
 
אופנוע חדש לקיי.טי.אמ
קיי.טי.אמ חשפה את אופנוע המרוצים של ה-KTM-RC390 שאמור להציב תחרות לקוואסקי 300 נינג'ה ולהונדה CBR250R. לאופנוע מנוע 373.2 סמ"ק, קדח של 89 מ"מ ומהלך של 60 מ"מ. הספק המנוע 43 כ"ס המועברים לגלגל האחורי באמצעות תיבת הילוכים 6 מהירויות.


השאסי עשוי מצינורות עגולים, המתלה הקדמי הוא מזלג WP הפוך והמתלה האחורי מסוג WP מונושוק. הבלם הקדמי הוא מדיסק בודד שקוטרו 300 מ"מ עם קאליפר שלו 4 יציאות, ולבלם האחורי דיסק שקוטרו 230 מ"מ עם קאליפר שלו יציאה אחת. בסיס הגלגלים הוא 1,340 מ"מ וגובה המושב 820 מ"מ. נפח מיכל הדלק 10 ל' והמשקל היבש של האופנוע 147 ק"ג.
 
סטונר בוחן אופנועי הונדה
קייסי סטונר, לשעבר אלוף העולם פעמיים במוטו ג'י.פי, בחן לאחרונה מסגרת חדשה ומנוע חדש עבור קבוצת המרוצים של הונדה. המבחן בוצע במשך 3 ימים על מסלול סוגו, יפן. סטונר רכב על האופנוע של 2013, דגם RC213V ועל גרסה מעודכנת שלו לעונת 2014.



"אלה היו שלושה ימים טובים והיינו הרבה זמן על המסלול בהתחשב בכך שמחשיך כאן ונעשה קר מהר מאוד. היה לנו לוח זמנים צפוף מאוד למבחנים בהתחשב בכך שהייתי צריך לרכב גם על אופנוע 2013 וגם על גרסת 2014," אמר סטונר. "לשניהם יש אספקטים אחדים חיוביים ביותר ואנחנו צריכים לנסות ולשפר אותם וגם להבין את הגורמים להתנהגות." סטונר השלים כמה טסטים עבור הונדה בחודשים האחרונים, כולל מבחנים של אופנועים מייצור סידרתי.
 
מסע רכיבה לזכר אביקם וליאת גור
לפני שנה נהרגו בתאונה קשה אביקם וליאת גור. כדי לזכור אותם ולהזכירם יצא ב-9 לנובמבר מסע רכיבה לזכרם. המסע יתחיל במחלף גלילות, המקום ממנו יצאו ליאת ואביקם לרכיבה ממנה לא שבו. הרוכבים במסע יתכנסו שעה 8:00 בבוקר והיציאה תיערך באופן מסודר אחרי תדריך למשתתפי המסע.


                                   צילום: רונן טופלברג
לקראת השעה 11:00 המסע יגיע לנקודת מפגש בסמוך לאזור התאונה. שם ניפגש עם המשפחות של ליאת ואביקם בליווי כיבוד קל. בסיום המסע הפיזור הינו עצמאי. אופי הרכיבה מתאים לכל הנפחים וסוגי האופנועים. למסע יש מוביל, מאסף ומרשלים ויש להקפיד לשמוע להוראותיהם בכל שלב. המסע מאורגן על ידי החברים ומוזמנים כלל רוכבי הדו-גלגלי להביע את אהבתם והערכתם לזוג שהאופנוענות הייתה חייהם ובה מצאו את מותם.
 
קסדה עם פרפרים
זוהי קסדה מלאה עם גימור מאט שטוח וצביעת לבן ו-וורוד עם פרפרים. הקסדה מיועדת לרוכבי אופנועים והיא מיוצרת בתקנים הגבוהים ביותר. הצדף של הקסדה עשוי מחומרים מרוכבים ולכן היא קלה כל כך.



בתוך הקסדה יש EPS המסייע בבלימת מכות, והיא מרופדת בנוחות. את ריפודי הלחיים ניתן להסיר ולרחוץ. הקסדה מגיעה בתוך תיק בד סגור והיא זמינה בכמה גדלים ובמספר סוגי צביעה. מחיר: 49.95 דולר.
 
 
לחצ/י כאן להעברת ידיעות, בקשות וכן להוסיף מנוי או לבטלו.