סמנ/י את הניוזלטרים שהנך מעוניינ/ת לקבל ולחצ/י על הלחצן
מגה מוטור - דבר המערכת
השבוע במגה מוסך נספר לכם על מנוע חדש לקבוצת פיג'ו-סיטרואן, פתרון לבעיית זיופי OBD, צמיג חדש לאפולו ומיכה קראוס פורש משגריר. על ידיעות אלה ואחרות במייל עיתון החדש. קריאה מהנה!
 
מנוע חדש לקבוצת פיג'ו-סיטרואן
פיליפ וארין, יו"ר מועצת המנהלים של פיג'ו-סיטרואן ודניס רובין, מנהל אזור פא דה קאליה, חנכו את פס הייצור למנוע אי.בי טורבו פיור טק החדש במפעל פראנסה דה מכאניק בדוברין, צרפת. פיג'ו-סיטרואן השקיעה בהקמת המפעל 893 מיליון יורו, כאשר 455 מיליון יורו הושקעו במחקר ופיתוח, ו-438 מיליון יורו היוו הוצאות הון בצרפת. הייצור הסדרתי צפוי להתחיל במרץ 2014, עם קיבולת ייצור שנתית של 320,000 מנועים.



מנוע הדלק התלת-בוכנתי החדש הוא יעיל, עדין לסביבה, קומפקטי ומודולארי, תוך שהוא מספק 130-110 כ"ס, צריכת הדלק שלו נמוכה ב-18 אחוזים וצריכת דלק ופליטת פחמן דו חמצני עומדת על 110-102 ג' לק"מ. צמצום משמעותי במשקל ובגודל להשגת ביצועים מובילים ונוחות נהיגה מרבית, 40 אחוזים מרכיבי המנוע נלקחים ממנועי אספירציה, תאימות מראש עם תקני פליטה יורו 6, אשר ייכנסו לתוקף בספטמבר 2014 וחדשנות טכנולוגית עם 121 פטנטים שהוגשו על ידי הקבוצה.
 
צמיג חדש לאפולו
חברת מוטו פרטס, מקבוצת מכשירי תנועה, יבואנית ומשווקת צמיגי אפולו בישראל, משיקה בימים אלה את צמיגי "הדור הרביעי" של אפולו ה-G4. חברת אפולו הוקמה בהודו לפני כ-40 שנה ומדורגת כיום במקום ה-16 בין יצרני הצמיגים בעולם, עם מחזור מכירות שנתי של כ-2.5 מיליארד דולר. לפני חדשים אחדים חתמה החברה על הסכם לרכישת יצרנית הצמיגים האמריקאית קופר ועם השלמת העסקה, תזנק החברה למקום ה-7 בעולם עם מחזור מכירות שנתי של 6.6 מיליארד דולר. כיום, החברה מעסיקה כ-16,000 עובדים ומייצרת כ-16,000 צמיגי נוסעים ו-6,000 צמיגי משא ביום. בין חברות הבת שלה יש לציין את יצרנית צמיגי היוקרה ההולנדית ורדשטיין ואת חברת דנלופ בדרום אפריקה.


בינואר 2013 פתחה החברה מרכז מחקר ופיתוח חדש בהולנד, שמעסיק כ-150 מומחים בתחום הצמיגים. פתיחת מרכז המו"פ מהווה ציון דרך חשוב בהגשמת חזון החברה, המתכוונת להיות שחקן מוביל בשוק גם מבחינת איכות המוצרים והחדשנות הטכנולוגית שלהם. ערכי הליבה של החברה הם הגינות עסקית, פתיחות, תשומת לב מלאה ללקוח ויחס משפחתי כלפיו. מגוון מוצרי אפולו כולל צמיגים למכוניות נוסעים, למשאיות ולאוטובוסים, צמיגים לחקלאות ולתעשייה, והם משווקים בכ-120 מדינות בעולם. צבי נטע, יו"ר קבוצת מכשירי תנועה, אומר כי בשנה זו מתעתדת החברה להגדיל את היקף המכירות שלה ולהגיע ל-5 אחוזים מסך מכירות הצמיגים בישראל. שוק הצמיגים בישראל, המבוסס ברובו על יבוא, נחשב לשוק תחרותי ביותר, ובו כ-100 מותגי צמיגים, מכל הסוגים.
 
מיכה קראוס פורש משגריר
מיכה קראוס, מנכ"ל קבוצת שגריר מערכות רכב הודיע על פרישה מניהול החברה ועל סיום תפקידו בחודש דצמבר. קראוס כיהן כמנכ"ל שגריר ב-9 השנים האחרונות ומשלים בכך 30 שנות עבודה בחברה בתפקידים שונים החל מיומה הראשון של הקמת שגריר בישראל. בתפקידו הראשון שימש קראוס כמנהל שירות ארצי, לאחר מכן כסמנכ"ל תפעול ומשנה למנכ"ל.



במהלך כהונתו הרחיב קראוס את אופי פעילות ומיקוד החברה מחברת שירותי דרך וגרירה בלבד, גם להשכרת רכב לטווח ארוך ולפי שעה, בשותפות עם חברת Car2go, מכירת רכב, פתיחת רשת מוסכי פחחות ארצית, תיקון נזקי צנרת ומים בבתים, איתור והשבת רכב גנוב באמצעות חטיבת פוינטר אשר שילשה את גודלה מאז מוזגה, מיגון, ניהול ציי רכב, ניטור התנהגות נהג, ביצוע התקנות, שירותי מוקד ליבואני רכב, מתן שירותים משלימים לחברות ביטוח, הקמת חברת בת ברומניה ועוד. כיום שגריר הינה חברת שירותי הדרך והגרירה הגדולה בישראל עם כ-700 אלף מנויים ועוד יותר מ-100 אלף לקוחות מוסדיים בתחום שירותי הדרך והגרירה וכ-100 אלף לקוחות "פוינטר" עם כ-155 אלף מערכות מותקנות. מי שיחליף את קראוס בתפקידו וישמש כמנכ"ל הקבוצה הוא יוסי רגב, ששימש עד כה כמשנה למנכ"ל וסמנכ"ל הכספים של החברה.
 
קיט תאורת לד של האנטר
האנטר הציגה את קיט תאורת הלד החדש שלה, שהוא זמין לכל סוגי המרימים. קיט תאורת המרים מאיר את חיבורי הגלגלים, נקודות הכיוונון ומאפשר השגת יעילות גבוה יותר בעבודה במפרץ הטיפולים.



קיט הלד החדש של האנטר מותקן גבוה על פני המשטח הגלגלים, כדי להשיג תאורה ממוקדת ובהירה יותר. קיט תאורת הלד החדש, מופעל ומכובה אוטומטית כאשר המרים מורם או מורד. האנטר גם מספקת מתקין מוסמך, שיתקין את התאורה על המרים, אם זה נחוץ. לפרטים נוספים - לחץ כאן.
 
תרסיס גריז של אמסויל
תרסיס גריז של חברת אמסויל, תוכנן להפחית באופן יעיל את החיכוך והשחיקה תוך כדי שמירה על הרכיבים כשהם נקיים וללא בעיות להשגת ביצועים גבוהים ואורך חיים ממושך. זהו תרסיס שהשימוש בו הוא קל ומהיר למשתמשים והם יכולים לגרז באמצעותו חללים שקשה להגיע אליהם ובכך להפחית את הלכלוך המצטבר בהם.

תרסיס הגריז של אמסויל נמצא בשימוש על צירים, תפסים, דלתות עיליות של משאיות, ברגים ואומים וכל נקודת ציר אחרת שהוא חלק חיצוני הנמצא בתנועה. החומר נדבק למשטחים המתכתיים של הרכיבים ומעניק ביצועים ארוכים וממושכים המגנים מפני שחיקה וקורוזיה ומשמנים את המשטחים הנעים, לפעולה חלקה וללא חריקות. לפרטים נוספים - לחץ כאן.
 
מכשיר איזון מתוצרת CEMB איטליה
מכשיר איזון C87 מתוצרת CEMB איטליה פועל על חשמל חד פאזי, מהירות הסיבוב שלו 180 סל"ד ודיוק האיזון 0.5 גרם. המכשיר מתאים לטיפול בחישוקים שקוטרם 10 אינצ' עד 30 אינצ' ורוחבם 1.5 אינצ' עד 20 אינצ' כשמשקל כל גלגל עד 75 ק"ג. קוטר הציר של המכשיר הוא 40 מ"מ ומשקלו העצמי 166 ק"ג.


למכשיר יחידת איזון סונארית HD, לעבודה מאומצת כאשר התצוגה היא מעל גבי מסך LCD, שהוא גם מסך מגע להפעלת כל תוכנות המכשיר. מכשיר איזון סופר אוטומטי, עוצר את הגלגל בנקודת חוסר האיזון ונועל אותו עד להתקנת משקולת. כל מסכי העבודה מתורגמים לעברית. מעל גבי מסך העבודה מוצגים נתוני הסונארים, מדידת אופטימאליות, ערך חוסר האיזון הסטטי וערך חוסר האיזון המדויק, במקביל למדרגות איזון 5 גרם. במכשיר האיזון מכיל סונאר מדידה אשר מבצע מדידה מהירה של רוחב החישוק ללא התערבות המפעיל.
 
מגבהים לכל משימה
חברת ציזטה משווקת מגוון מושלם של ג'קים הידראוליים בתצורת בקבוק, לכל סוג של הרמה יציבה של מבנה חזק ולתמיכה של מגוון רחב של בסיסים, המבטיחים יציבות בכל צורות הפעולה הנכונות.

המגבהים מצוידים בהארכות שניתן להתאים אותם באמצעות הברגה עם מעצור בטיחות. המגבהים מגיעים גם עם שסתום בטיחות אוטומטי לקצה מהלך הבוכנה וכולם מגיעים עם ידית הארכה. למגבהים מסדרה זו יכולת הרמה שבין 3 טון למגבה הקל ביותר ועד ל-50 טון למגבה החזק ביותר. לפרטים נוספים - לחץ כאן.
 
פתרון לבעיית זיופי OBD
חברת אופוס פיקוח השיגה פטנט זמני, על מכשיר בשם מפסיק זיופי OBD שהוא ההמצאה האחרונה בתחום של גילוי רמאיות, שעלולות להיות מבוצעות ע"י בעלי כלי רכב. מאז שמערכות OBD החלו להיות מותקנות בכלי רכב, ב-1996, חובבי רכב נלהבים חיפשו דרכים לשפר את הביצועים של כלי הרכב שלהם ע"י הסרת הממיר הקטליטי.


בנוסף להסרת הממיר הם מתקינים גם מדמה חיישן חמצן המשגר אותות מטעים ליחידת הבקרה האלקטרונית, כשהנתונים עומדים בטווח הצפוי ומונעים מתן התראה על פליטות יתר וזיהום אוויר מוגבר. כל התעסקות הזו במכשירי בקרת פליטות נחשבת לעבירה פדראלית. מהנדסי אופוס הצליחו להתמודד עם הבעיה. פתרון הבעיה יאפשר לרשויות החוק להתמודד עם רמאויות מסוג זה ויפחית את זיהום האוויר הנובע ממנועים שהוסר מהם הממיר הקטליטי.
 
 
לחצ/י כאן להעברת ידיעות, בקשות וכן להוסיף מנוי או לבטלו.