סמנ/י את הניוזלטרים שהנך מעוניינ/ת לקבל ולחצ/י על הלחצן
מגה מוטור - דבר המערכת
השבוע במגה דוּ נספר לכם על הצלחה לכרמון במרוצי ראש השנה, עוד ניצחון למארקז, ריקול לקטנועי הונדה ואופנוע חדש לסוזוקי. על ידיעות אלה ואחרות במייל עיתון החדש. קריאה מהנה!
 
הצלחה לכרמון במרוצי ראש השנה
קבוצת עופר אבניר, יבואנית אופנועי סוזוקי, מבקשת לברך את רוכב קבוצת המוטוקרוס של סוזוקי על הישגיו בסבב ליגת המוטוקרוס שנערך בראש השנה במתחם מכון וינגייט. כרמון הגיע למקום הראשון בקטגוריה הפתוחה רכוב על סוזוקי 450RMZ.



כרמון, אשר הוחתם זה מכבר על ידי קבוצת עופר אבניר ואבזריון, המשיך את הישגיו מעונת 2012 אשר בה סיים במקום הראשון בקטגוריה הפתוחה. בין המברכים היה גם בלייק וורטון, מבכירי רוכבי המוטוקרוס בעולם אשר זכה במקום הראשון במרוץ אינדיאנה בעונת 2012 על אופנוע סוזוקי RMZ-250.
 
ריקול לקטנועי הונדה

27 קטנועי הונדה מסוג SH125, משנת הייצור 2013 , נקראים לתיקון במוסכים. הסיבה לקריאה: היתכנות לפגם במבנה הפנימי של משאבת הדלק. התיקון: החלפה במשאבה מדגם חדש בעל מבנה פנימי משופר.



משך הבדיקה והתיקון: כשעתיים, ללא כל עלות ללקוח. עם קבלת מלוא המידע הטכני והחלקים מהיצרן יישלחו מכתבים אישיים לכל הלקוחות הרלוונטיים, אשר יוזמנו למרכזי השרות של הונדה אופנועים לביצוע הבדיקה והתיקון במידת הצורך.

 
אופנוע חדש לסוזוקי
מרוץ 24 השעות של לה מאן הוא הבמה שנבחרה על ידי סוזוקי להציג את אופנוע האדוונצ'ר החדש שכל העולם ציפה לו, הסוזוקי VSTROM-DL-1000. ה-VSTROM-1000 החדש מתכתב עם ההיסטוריה המפוארת של סוזוקי בקטגוריה. החל מה-DR-750-S שהוצג ב-1988, דרך ה-DR-800-S ששלט בקטגוריה לאורך שנות ה-90 ועד דגמי ה-VSTROM-1000 שהוצגו בתחילת שנות ה-2000.



ל-VSTROM מנוע ה-V-twin החדש בנפח 1,037 סמ"ק, מקורר נוזל המשודך לתיבת 6 הילוכים. המנוע מפיק 100 כ"ס ומומנט מרבי של 103 ניוטון/מטר ב-4,000 סל"ד. המשקל הכולל הופחת בהשוואה לדגם הקודם וכעת הוא עומד על 228 ק"ג. הודות למערכת ניהול מנוע חדשה, נתון צריכת הדלק הרשמי עומד כעת על 20.9 ק"מ לליטר. (גודל מיכל הדלק - 20 ליטר).
 
אופנוע אנדורו חדש לב.מ.וו
דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו (BMW) בישראל, החלה בשיווק אופנוע ה"אדוונצ'ר" החדש BMW-F-800-GS-Adventure. לאופנוע מיכל דלק של 24 ליטר לעומת 16 ליטר בדגם הרגיל (שזו תוספת טווח של כ-200 ק"מ), עיצוב חדש לפלסטיקה, מערכת ABS ובקרת החלקה כסטנדרט בגרסה המתקדמת ביותר שהוצגה עם ה-R1200GS החדש ל-2013.


האופנוע מצויד גם בכפתור לרכיבה במצב שטח וכולל מגני מנוע, מגני ידיים, ידיות כידון מתחממות, מחשב דרך, פנסי ערפל LED, מחזיקי מזוודות צד, רגליות נהג ובלם אינדורו. האופנוע החדש, כמו יתר הכלים מבית BMW, מגיע מאובזר יותר, משודרג במיטב הטכנולוגיה והבטיחות המקסימאלית הקיימים באופנועים בעולם ומערכת ABS מהדור החדש. אחריות - שנתיים ללא הגבלת ק"מ, טיפולים כל 10,000 ק"מ. מחיר: 116,000 שקל.
 
'בלייזר' הספונסר הרשמי של ימאהה
מגזין הגברים בלייזר, מקבוצת ידיעות אחרונות, חתם על הסכם חסות עם קבוצת המרוצים של ימאהה, במסגרת קבוצת המרוצים הרשמית של מטרו - מטרו רייסינג טים. החסות של מגזין 'בלייזר' תהיה לכל עונת 2013\2014 בליגות המוטוקרוס והאנדורו בהם מתחרה הקבוצה.


                                     צילום: רונן טופלברג
חסות מגזין 'בלייזר' מסמנת את כניסתם של גורמים מסחריים לענף הספורט המוטורי הדו-גלגלי, שקיבל תנופה מרשימה מאז כניסתו לתוקף של חוק הספורט המוטורי והותר שיווקם בישראל של כלים תחרותיים במיסוי מופחת. הופעת הבכורה של קבוצת המרוצים עם נותן החסות החדש התרחשה בתחרות ראש השנה. במסגרת האירוע המוטורי חשפה קבוצת המרוצים את הדגמים המקצועיים של 2014 תוצרת ימאהה.
 
גרסה חדשה לימאהה FJR
ימאהה מרחיבה את מגוון אופנועי הטורר מסדרת FJR עם ה-FJR-1300-AE. האופנוע החדש מבוסס על ה-FJR-A וה-AE בשמו מציין מתלה מתכוונן חשמלית. האופנוע אינו מצויד במערכת העברת ההילוכים ללא מצמד והוא ממוקם לכן בין דגם ה-AS שמעליו לדגם ה-A הרגיל שמתחתיו.


מערכת ESA מאפשרת לרוכבים לכוונן את המתלה כדי להתאימו לפני דרך משתנים ולעומסים המועמסים על האופנוע, באמצעות מתג המותקן על הידית. למערכת 12 מצבי פעולה מוגדרים מראש. עם האופנוע מגיע גם מדריך המסביר כיצד לכוונן את המערכת כך שתתאים יותר לטעמכם.
 
קסדת HJC-IS-17
קסדה מדגם HJC-IS-17 היא קסדה מלאה במחיר נמוך יחסית. לקסדה יש משקף שמש אינטגראלי המגיע גם עם דחיף למניעת הצטברות אדים והיא נראית מצוין בצבע לבן בוהק.



הקסדה מאפשרת ראות טובה וגם זרימת האוויר לתוכה היא טובה כך שהאוורור אפקטיבי ביותר. משקלה הנמוך הוא יתרון ברכיבה למרחקים ארוכים וכך נמנעים כאבי צוואר. 
 
עוד נצחון למארקז
מרק מארקז, סנסציית המוטו ג'י.פי השנה, ניצח באראגון גרנד פרי, בעוד עמיתו לקבוצת הונדה רפסול, דני פדרוסה, התרסק ולא סיים את המרוץ. התאונה של פדרוסה, שהתרחשה בהקפה השישית, הוציאה אותו למעשה ממאבק האליפות העונה. מארקז הקדים בסיום את חורחה לורנצו, אלוף העולם, שרכב על אופנוע של ימאהה.



לורנצו הוביל מהזינוק, אבל כפי שקרה כבר פעמים אחדות במהלך העונה, היה זה מארקז שהיה מהיר ממנו ושש הקפות מהסיום הוא עקף את לורנצו ועלה למקום הראשון. בסיום הוא הקדים את לורנצו ב-1.4 שניות כאשר במקום השלישי סיים וולנטינו רוסי על ימאהה בהפרש של כמעט 13 שניות מהמקום הראשון.
 
 
לחצ/י כאן להעברת ידיעות, בקשות וכן להוסיף מנוי או לבטלו.